pandalove

Direktlänk till inlägg 15 september 2011

Kommentar från modell :)

Av Elin - 15 september 2011 22:35

Jo, jag läste nyss en kommentar jag fått från en tjej vid namn Frida, och jag kollade hennes blogg . I kommentaren hade hon skrivit till mig om att hon tyckte om min blogg och så och att hon gillade min idé med veckoutmaningarna, vilket var trevligt. Men sen när jag läste hennes blogg blev jag riktigt avundsjuk faktiskt. Tydligen jobbar hon som modell på bl.a Lindex, Cubus och Kapp ahl! Herregud vilken tur vissa människor kan ha...   

Om någon är intresserad av att kolla in hennes blogg så klicka bara på länken:

http://www.fridabelle.bloggplatsen.se  


Hoppas ni har det bra! Jag ska gå och sova nu!   

 
 
Frida

Frida

16 september 2011 17:58

Du borde verkligen inte bli avundsjuk :O Du vet, även jag har jobbiga stunder :P vet inte om du läste om anorexia anklagelserna o det? :/ Jaja tack!! Ha det bäst! :D

http://www.fridabelle.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 18 mars 2012 20:53

Den är här! Den är äntligen här! Mina damer, herrar och aliens, låt mig få presentera:   Mitt försök på the cinamon challenge!         Nå? Vad har ni för tankar kring det här? Själv är jag hyfsat stolt över att jag inte dog.    Om ni...

Av Elin - 11 december 2011 19:59

Jag märkte nyss en intressant kommentar jag fått, som jag gärna delar med mig av:   blogg.se-bloggare Fredag 2 dec 16:19 hej kan du skriva om de som gick i din klass i eksempelvis 6:an du gick vell på typ skönsberg då kan du skriva vad du tyc...

Av Elin - 11 december 2011 19:43

Äntligen! Ni har fått vänta länge, men NU har jag gjort ett femte avsnitt av "Challenge of the week"! Jag är bra nyfiken på att höra: Vad tycker ni om dom här filmerna? Tycker ni att jag bara ska lägga av, eller tycker ni att jag ska fortsätta? Och...

Av Elin - 6 november 2011 15:54

Jojå, den här känner jag att jag skulle kunna ha FÖR ALLTID!   Det tog ett tag att få till den, ni vet: Man gör något, tar bort det, provar nått annat, om och om igen. Men i slutändan blev det ju bra!     Och det är ju resultatet som räknas!   ...

Av Elin - 31 oktober 2011 15:49


MWOHAHAHAHA!     Det är Halloween idag, och det ska minsann firas med godis, bus och utklädnader! Tja, trots att jag skulle vilja så kan jag inte precis göra så ni får massa godis när ni kollar på min blogg, och jag kan inte direkt göra nått br...

Presentation


Undrar du kanske vad jag bloggar om??? Tja, jag bloggar om mitt liv och allt i det! jag bloggar om roliga, sorgsna, intressanta, eller bara allmänt knasiga saker! Hoppas du gillar min blogg! =D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken! =D

Lite bra låtar =D

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

mitt blogghusdjur

my pet!

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I Love green!


Ovido - Quiz & Flashcards